21. jan. 2011

Krava daje med, a pčela daje mlijeko

Včeraj sem v Kinu Šiška uradno otvoril letošnjo koncertno leto. V sklopu YU GO! koncertov so nastopili 3 bendi iz območja bivše Jugoslavije.

Prvi so štartali Miss.Bee, za katere sem prvič slišal na Videospotnicah pred slabimi 10 leti (komad Nisem sama je bil v filmu Varuh meje - Keber, tam Pia tudi pokaže zizije). Sodeč po par komadih, ki sem jih poznal od prej, sem pričakoval poslušljiv trip pop, kar smo na začetku koncerta tudi dobili. David Lynch bi jih lahko uporabil za kakšno (za njegova merila) lahkotno komedijo. Prvi komadi sicer nisi bili neki presežek, tudi njihova pojava na odru ni bila ravno karizmatična, a ko so pobi in Melita na vokalu (vsaj tako se je nekdo drl na oder) nadaljevali, se je stil pesmi začel spreminjati v indie, melodije so šle bolj v uho, ritmi so postajali bolj udarni, Melita pa mi je na trenutke zvenela kot Karen O. Pri zadnji pesmih so si kljub pivu v roki zaslužili velik aplavz.
Danes sem na njihovi domači strani naročil 2 kompleta njihovih CD-jev (1 bo romal v Budimpešto).




2. bend so bili makedonski Bei The Fish: 3 synthi (vključno z moškim in za oči spočiti ženskim vokalom) + guitar hero bobni. Njihov elektro repertoar je deloval na trenutke groovy, na trenutke pa monotono, tak da se na poti iz WC-ja nisem prebil mimo šanka nazaj v (takrat še dokaj prazno) dvorano. Sem pa za šankom spoznal kitarista od Vomit Sprinkler, samo oni si zaslužijo svojo temo.



Nekaj minut po pol dvanajstih je na oder s svojim bendom prišel Laka, bosanski vojni veteran in udeleženec Evrosonga 2008.  Njegove rock pesmi žarijo zaradi kvalitetnih in šaljivih besedil (v bosanskem dialektu), vrhunske izvedbe (bobnar je domač tudi v jazz vodah), pozitivne energije in (samo)ironije ter lude "koreografije" vokalistov - poleg Lake je na odru še njegova sestra Mirela, lep(š)a bosanska različica Helene Bonham Carter. Njen stas in glas preprosto opiše retoričen komentar zraven mene nenaključno stoječega poslušalca na 3:16
Bend je v dokaj polni dvorani imel močno podporo publike, ki je v zaključku koncerta dobila še evrovizijsko himno Pokušaj (verjetno edina evrovzijska pesem, za katero sem/bom kdajkoli glasoval) in zadnji singel Brko
Skratka, fantastičen začetek po nepozabnem 2010. 

Le koga spodaj gleda Mirela?




Heute weiter gehen ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar