1. jul. 2012

Lent - Dan 5 (Marko Brecelj)

Četrti dan sem zaradi murkastega vremena izpustil, peti dan pa smo šli na Marka Breclja, ki je igral na Odru Art Kamp. Postregel nam je z novimi anekdotami, veliko se jih je nanašalo na Borisa Popoviča oz. Palmintelja, kot mu pravi Marko (ker je letos pozimi zaradi mraza v Kopru pocrkalo 206 palm, Marko pa je seveda vsako posebej fotografiral, dan po koncertu pa vse fotografije razstavil). Na koncertu je verjetno več govoril kot igral, kar pa me ni motilo, ker je njegove monologe užitek poslušati. Tako nam je tudi povedal, koliko bo s koncertom zaslužil, zakaj je bil prejšnji režim bolji od sedanjega, kako so njegovemu drušvu zmajšali proračun in nam zrecitiral pesem o gospe, ki je za to bila odgovorna. Zaključiti bi moral po eni uri, a je rekel, da še ni podpisal pogodbe, in da bo zaključil, ko mu prinesejo pogodbo na oder (podpis sem tudi dokumentiral, a sem očitno fotografije po nesreči izbrisal). Na koncu je povedal, da zelo rad igra, in da je pripravljen priti igrat za drobiž igrat, če ga le povabijo. Pač iskreno svojevrsten in poseben umetnik, ki se ne podreja nobenemu režimu, pa še odličen kantavtor je. In zato ga imam rad.
Dan 4 - mavrica iz MB parka

Marko s Palmiteljem na glavi.
 Podpis pogodbe

To je bil prvi dan, da me je zvečer zazeblo. Vseeno boljše kot vročina, ki je sledila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar