26. jun. 2011

Lent 2. dan - Shyam, Damir, Sandi, Luka, Saša, Marco

Popoldne uradna otvoritev Mirkove pisarne (če rabi kdo prevod sodnih dokumentov, Mirko vse zrihta).
Zvečer Shyam in Urban & 4 za Večerovem odru.
Shyam so kul bend, so pa imeli medli zvok, pa tudi folka spredaj je bilo bore malo. Verjetno bi v klubu veliko boljše zveneli.


Na Urbanu se je nabralo veliko (znanih) ljudi, jaz pa sem bil čisto spredaj, kjer bi sound lahko bil malo boljši. Igrali so 18 komadov, glede na odziv in številčnost publike pa bi lahko igrali še kak dodaten komad (na setlisti jih jer bilo 7 takih, ki jih niso igrali). Mogoče so bili zjebani, ker so imeli jebo na meji in s kombijem, lahko pa da je Damirja zdelal dim, ki mu ga je dal en drug Damir. Ko sem Sandija (basista) vprašal, kje spijo, me je vprašal, če bi mu rad prišel pet podoknico. Sreča, da mi ni povedal, ker sem kasneje bil kar naporen, hodil okoli z berglo, na koncu pa doma požrl vso čebulo, ki je bila skrita nekje v hladilniku.
Posnel sem 3 komade, poleg Kornjače in Astronauta še spodnjega, ki je bil tudi edini na setlisti, ki ga še nisem imel posnetega sem ga posnel že nazadnje v Čakovcu. Zgleda, da mi bo počasi zmanjkalo novih komadov za snemati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar