29. avg. 2011

Bosnia and Herzegovina - 12 points

Včeraj sem zaključil poletno koncertno sezono.
Igrali so okoli uro in pol, zaigrali pa 21 komadov. Koncert je bil zo5 popolna zmaga, mi je pa škoda, da se v MB na tako dobrih koncertih ponavadi zbere tako malo ljudi. Bilo nas je kakih 80, kljub temu pa smo si z glasnim aplavzom zaslužili 2 bisa. Ko so single Brko na koncu še enkrat igrali, je Lakova sekica Mirela prišla do mene in mi pela 10 centi od mojega obraza. Jaz sem valjda čisto zmrznil (sem jo hotel kušnit na lica, pa sem bil preposran). Jebiga, ne pride vsak dan ženski ideal do tebe v publiki in ti poje.


Med koncertom sem prišel do naslednje ugotovitve: kar je za ljubezen naredil Benigni z La vita è bella, je Laka nadgradil s svojo glasbo. In res, ko si na njegovih koncertih, je življenje lepo. Vedno znova me preseneča, kako lahko predstavnik nekega naroda s tako zjebano preteklostjo dela tako lepe in pozitivne komade.





Posnel sem Vještico (po dolgem času s5 štart z WC-ja) in pa spodnji Ništa.
Naslednji teden pa štart jesenske sezone.

Ni komentarjev:

Objavite komentar