23. jan. 2012

Oskarji 2011 - drugič

Pred slabim letom sem napisal poročilo o lanskih oskarjih. Včeraj sem končno pogledal še svoj 40-i, zadnji nominirani film. Od že omenjenih bi še omenil predvsem tujejezične filme (Incendies ima fuknjeno zgodbo, In a Better World je ravno prav napeta družbena drama, ki je kasneje tudi pobasal tujejezičnega oskarja, Biutiful, ki prikazuje bedo Barcelone, se prvo vleče, na koncu pa zelo lepo zaključi, Io sono l'amore (sicer nominacija za kostumografijo) je lepa italijanska ljubezenska drama s Tildo Swinton v glavni vlogi, Waste Land pa dokumentarec o umetniku, ki prikaže in spremeni življenja delavcev na enem od največjih smetišč v Braziliji in na svetu nasploh.) in pa Barney's Version, ki je lepa in gledljiva drama z veliko zasuki in zanimivim koncem, nominirana pa je bila samo za masko.

Od 15 kratkih filmov sem jih pogledal vseh 7, ki sem jih našel. Izpostavil bi God of Love (zmagovalni kratki film, ki mi je sličil malo na Woodyja), The Crush in pa kratke risanke The Lost Thing (dobila oskarja), Day & Night in pa The Gruffalo. Zadnji 2 risanki sem in še bom gledal z deco na šihtu, ker imata obe super zgodbi, animacijo in nauk.

Tak, zdaj pa počakamo do ju3, ko pridejo nominacije za 2012 ven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar