8. jul. 2011

Lent 10. dan - Slon, Sadež, Fish, Duri, 37 deklic + še več pobov

Zvečer smo (jaz, Mirko in Murko - mater se fajn sliši) prvo šli na Večerov oder na Slon in Sadež in Fish, kamor smo prišli na zadnje 3 komade zaradi pričakovane gneče. SS sta zopet pokazala svoj inetektualni humor. Po koncertu sem se zmenil s Sadežem za obdelavo njegove gledališke igre (ki bo verjetno morala počakati za eno leto) in je dečko res pravi kuljo. Ker je zgubil soundtrack, bi ga bil pripravljen še enkrat zastonj narediti. Toliko o komercialni pizdi. :)
Nato smo šli na Večerov oder na The Doors Experience. Nazadnje sem jih videl pred dvema letoma in pol v polnem Štuku in so navdušili. Tokrat so bili zelo medli. Pevec in kitarist sta bila statična, publika (v kateri je bilo veliko starejših) bolj kot ne tudi, od prejšnje zasedbe pa sta ostala le pevec in klaviaturist. Tudi izbor komadov na začetku je bil malo neposrečen. Sicer pa se ne morejo Avstrijci iti neke zadetke na odru. 
Po pol ure sem šel na Glavni oder, kjer je bil koncert Na juriš in the mood! Zbor Carmina Slovenica je v prvem delu ob spremljavi Big benda slovenske vojske pel tuje swing pesmi, v drugem delu, ko se se jim pridružil še moški zbori, pa so izvajali partizanske pesmi. Jaz sem užival, tudi zelo malo ljudi se je menilo med pesmimi. Tribuni sta bili zasluženi polni, čeprav je to tudi logično, če na odru nastopa okoli 100 ljudi in vsakega pride pogledat nekaj sorodnikov in prijateljev. Posnel sem tudi svoj najljubši partizanski komad:
Po koncertu sem šel skoraj naravnost domov, ker nas je naslednje 3 dni čakala ekspedicija v Ferrari in posledična odsotnost na Lentu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar