2. jul. 2011

Lent 6. dan - Monster Magnet, Uwe, Jamaaladeen, Bambola

Monster Magnet ravno ne poznam, zato nisem imel nekih visokih pričakovanj. Zanimivo je bilo, da so prostor okoli Večerovega odra zagradili z ograjo (verjetno zato, da se v primeru prevelikega števila ljudi ne bi cesta mimo odra preveč zabasala), kartico pa si moral samo pokazati, štemplati pa ne, zato bi/se je dalo tudi švercati noter. S pijačo nisi smel iti noter (tega nismo vajeni za Večerov oder), rugzakov se pa nobenemo na vhodu ni dalo gledati.Folka se je nabralo kar nekaj, se pa je dalo normalo čisto naprej priti.
Ko so prišli na oder, sem vedel, da bo to to. Dober sound (se je slišalo, da so imeli svojega tonca in fršterkerijo) in dober bend. Počasni ritmi s težkimi riffi, moški bend za prave dede. Potem sem pri kakem tretjem komadu skužil, da sem doma pozabil fotkič, in po veliki notranji dilemi odšibal domov ponj (na srečo živim dokaj blizu), vmes v vsako smer spil pir in se po kakih treh komadih vrnil nazaj. Setlista je izgledala kratka, samo imajo dolge komade, tako da so kar dolgo igrali. Koncert je bil res kul, tako da smo se imeli potem še veliko za meniti.
Ker smo se preveč zapričali, sem pozabil, da sta na JazzLentu Uwe Kropinski in Jamaaladeen Tacuma. Z Mirkom sva ujela zadnji komad, ki je bil ena priredba (se ne spomnim več, katera), Tacuma pa je bil zopet stylish oblečen.
Potem sva šla v KGB, kjer so Bambola igrali zanimive priredbe slovenskih popevk. Bila sva čisto spredaj, ker so se zadaj hardcore menili. Pri Vsi ljudje hitijo me je malo čustveno stisnilo, posnel pa sem pesem Nora Misel (boga Elda jo mora že desetletja na vseh pičkarijah pet in glumit čustva) in pa V Ljubljano.
Po koncertu je sledil premik nazaj na JazzLent, kjer so pubeci imeli jam session. Čez nekaj časa je gor uletel še Tacuma, pobi pa so ga fajn žgali. Posnel sem 10-minutno kompozicijo, ker če bi bila krajša, bi me kot snemalca že jebali v glavo. Nasploh sem letos pogosto naletel na zelo dolge komade, kar posledično prinese bolečine v roko, doma mi večjih datotek ne gre posredno na moj računalnik naložiti in jih moram naložiti preko laptopa in zunanjega diska, pa še na YT se nalaga celo večnost. Zdaj bi mi prav pasal en punk koncert, ko bi v petih minutah posnel 3 komade. Vseeno je bil zelo dober koncertni dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar