2. jul. 2011

Lent 8. dan - Zemlja gruva!, Christy, Stuky, Jamaaladeen, Fredy, Kelti

Zjutraj mestna vožnja s turističnem vlakom Jurčkom, potem kosilo po Pohorjem, adrenalinsko sankanje, po stopnicah na Kalvarijo in delavnice na Art Kampu. Ko je Noemi šla, smo se z Mirkom odpravili na (ne več zagrajen) Večerov oder, kjer so igrali Zemlja gruva! Meni so delovali kot srbski Jinx, naključno pa so istočasno na Glavne odru bili Jinx. Mi smo jih izpustili, ker je Glavni oder sfalen za pleso muziko. Po izjavah kolegov smo se prav odločili.
Z Večerovega smo šli predčasno, ker je na JazzLentu bil koncert Hendrix in Woodstock. Na kitari Christy Doran (sličil ta drugemu pri Lepo je biti sosed), na bobnih Fredy Studer (kot Bora Đodđevič s Parkinsovo - res se je ves čas med igranjem tresel), na basu zopet Jamaaladeen Tacuma (kot ata od Uncle Bensa, tokrat v zelenih čevljih), na vokalu pa fukička (Erika) Stuky. Glede na imena in repertoar smo pričakovali poslastico. Izkazalo se je, da jo te (zaenkrat) bil moj koncert festivala. Stuky je na oder prišla z belo lasulju, vmes pa z lopato tolkla po steni. Njen stil petja je bil ... drugačen. Na trenutke me je spominjala (tudi vizualno) na Patty Smith, drugič je delala zvoke kot Mike Patton - šumenje, kričanje, parkrat je pela napise projekcije na steni: "Narodni dom-dom-dom-dom", medtem ko bi njena izgovorjava originalnih besedil lahko bila za odtenek boljša (jebi ga, Švicarka, jaz pa s poklicno deformacijo). Kul so bili tudi njeni bonovski snippeti drugih pesmi (Purple Rain, Let the Sunshine in, Sgt Pepper, ...), uporaba lopate in posnetkov z iPoda.
Doran je kot kitarist bil kao šef, se pa (tako kot ostali) ni preveč preseraval s solažami, ga je pa fajn pičil. Njegova kitara je izgledala, kot da je priplavala dol po Dravi. Tacuma je bil pisano oblečen in je za vsak zadet ton zakimal z glavo, Fredy je igral kot mašina, Stuky pa je s svojo pojavo zasenčila vse. Z močnim aplavzom smo dobili še kar nekaj komadov v bisu, tako da je koncert trajal slabi 2 uri.
Po koncertu smo šli ven do Brunčkovega šanka (pivo 2 EUR, deci vina 60 centov), jaz pa sem kasneje (ostalim se pač ni dalo) šel nazaj na JazzLent, kjer so igrali Celtica - Pipes Rock. Totalno presenečenje, ker folk ni pričakoval, da bojo gor uleteli eni rokerji s škotskimi pipami. Igrali so znane priredbe, folk pa je (glede na pozno uro) norel. Članom benda se je ves čas smejalo, mi pa jih nismo spustili gor. Morala je biti velika razlika od njihovega večernega koncerta v parku, kjer je folk verjetno sedel, deca pa so skakala naokoli. Jaz sem bluzil z Gučotom, Miho in Stašo. Posnel sem What shall we do with the drunken sailor in pa en hrvaški megahit (ne vem, po kaki logiki so ta komad naštudirali).
Zatem smo zopet bluzili zunaj, sledil je slovenski jam session, ki pa je bil preveč jazzy za pozne nočne ure, tako da sem s Papsom skliznil v Satchmo. Tam je bil nekši sumljiv DJ John B, Heda, Franc in pa (kljub temu, da je zatrdila, da bo to noč 100% ostala doma) Vojka v njenem elementu. Na koncu sva s Hedo ob 4-ih jedla hamburger na Smetanovi, nato pa zasluženo spala do pol dvanajstih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar