17. apr. 2013

Urban #29

14. 4. 2013, Gričevanje (krov garaže Tuškanac), Zagreb

Nedelja, na izi na pot s Hedo, Tomijem in Vojko, začetek pomladi (bil pol koncerta v kratki majici). Koncert je bil zaradi (ne)varnosti  prestavljen na drugo lokacijo (blizu originalne je bila Picassova razstava in bi bilo kao nevarno, če bi v njeni bližini organizirali rock koncerte) nad garažno hišo v centru mesta. Parkirali kar pod odrom in pogledali zaključek poredskupine, ki ni bila nek presežek, potem pa pred oder v drugo vrsto.

Na srečo so začeli relativno hitro (ob 20.35). Prvi komad presenetljivo Black tattoo. Že pri refrenu smo bili ogreti. Drugi komad šus v glavo - Gledaj i vidi, ki sem ga nazadnje slišal decembra 2010. Sledila je znana setlista, v katero so se lepo vnesli novi komadi (brez Kundere si njihovega koncerta sploh ne predstavljam več). Zaključili so s štirimi super komadi: med Malo trubo, ki je vedno eden od vrhuncev koncerta, je Urban ustavil bend in malo okaral publiko, da ne sodelujejo dovolj, tako da so ga še enkrat začeli. Na koncu sta med zandjimi rtremi bila še dva komada, ki nista na nobenem albumu, in sta v živo oba daljša od 10 minut - Moja se je super stopnjevala, Aroma Satanica pa je trajala 15 minut in je zaključila koncert. Med njima so igrali še Kornjačo, tako da je bilo popolno. Kdor zna, pač zna.

Zvok je bil pred odrom presenetljivo dober, le pri prvem komadu so se še malo iskali, ker so zaradi predskupine spremenili nastavitve. Osvetljava je bila super, le na trenutke so pretiravali z epileptično bliskavico.

Damir je bil dobro razploložen in je veliko komuniciral s publiko (bilo nas je vsaj tisoč). Enkrat se je vprašal, koliko ljudi je prvič na njegovem koncertu. Domneval je, da je med nami vsaj pet takšnih, in ko sem dvignil roko, da sem jaz med njimi, se je začel smejati in je rekel, da imamo enega takšnega pred odrom, folk pa v smeh. Damir pa je dodal: "Znam ja neke od vas." Večkrat je poudaril, da že 30 let igra, tako da bi bilo kul, če bi še letos šel 30-ič na njegov koncert.

Sandi si je pustil čupo, tako da postaja reški Jezus, Marco je dvakrat malo zabluzil s hitrostjo bobnanja, Lepiluka in Saša sta mi pomahala, ko sta šla z odra.

 Pogled nazaj
 2. vrsta
Pogled od zadaj
Avtor zadnji treh fotografij je Jure Perišić.

Posnel sem Ako se napijem do smrti (Mol), ki mi je še manjkal.


1 komentar: