1. jul. 2013

Urban #30

1. 6. 2013, Bežigradfest, Cveličarna, Ljubljana

Na jubilejni koncert v ljubljansko Cvetličarno sem šel z Mirkom (nas je prvič peljal na koncert) in Tomijem. Ker ni bilo vstopnine, je organizator zaslužil z nami na račun drinka (vina standardno ni bilo, od piva pa so točili le male). Čehi, pač.
Ko sem pred koncertom šel na WC, sem slučajno uletel na tonsko vajo in videl Damirja na odru z očali, dobil Sandijevo telefonsko (glede naslednjega koncerta v MB), potem pa smo se z ekipo zasidrali v prvi vrsti, kjer so se vokali slabše slišali, zato sem to mesto odstopil enim deklicam in stopil malo bolj nazaj, kjer je bil boljši sound. 
Na setlisti ni bilo presenečenj. Lepo je, da se je Gledaj i vidi vrnila na repertoar. Publika je bila živahna in se je zbrala v ravno pravem številu, zaradi česar je tudi bend užival. Na začetku Glas jeka je Urban nekaj popizdil zaradi jegermajstra in ustavil komad.
Po koncertu smo lahko spili še pivo, ker se nam ni mudilo (Kolja je odstopil svojo hišo).
Zjutraj sem se zbudil z mačkom ... dobesedno.

Danes me na Lentu čaka nov koncert, tokrat prvič ne na Večerovem, ampak Glavnem odru. Zgleda, da je recesija tako močna, da morajo super koncerte prestavljati na največje najhujše prizorišče festivala. With a little help form my friends sva tudi dobila VIP karto (nama ni bilo treba priti na popoldansko tonsko vajo), tako da nama vsaj na tribuni 30 metrov od odra ne bo treba sedeti.
Pustimo se presenetiti.

 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar