22. jun. 2012

Urban #26

20. 6. 2012 - Aquarius, Zagreb

Šlo je za predstavitev novega EP-ja Kundera v zagrebškem Aquariusu pri Jarunu. Zunaj je bilo 30 stopinj, noter pa malo več, tako da je verjetno to bil dobesedno najbolj vroč Urbanov koncert.
Karte sem kupil s kreditno, in ko sem punci na vhodu rekel, da me čakajo karte, je rekla:" Blaž?" Zgleda, da nas ni bilo veliko takih.

Štartali so ob pol enajstih s polurno zamudo, predtem (in vmes) smo si brisali švic in pili pire (jaz sem bil šofer, pa se je Kravžli javil, da lahko nazaj pelje - hvala, Srammstein). Atmosfera je bila kul, ker so tokrat folk ni toliko menil, tudi velike gužve ni bilo in se je dalo v drugo vrsto priti. Bend je bil dobro razpoložen, Sandi (zopet na levi) se mi je parkrat nasmehnil, Damir je enkrat v kikli sede igral kitaro in imel par samokritičnih uvodov pred novimi komadi, Marco je lahko kadil, Saša je pri enem ali morda tudi več komadih igral klaviature spredaj, da se ga je bolje videlo, pri enem komadu je njihov kolega uletel na sint, Luka pa je bil kuljo. 
Vseh 6 novih komadov je zvenelo kul, sploh šus sta elektronska Kundera in Fasum aga, v Ako se napijem do smrti (video in še 15 drugih je posnel kolega Špiro) pa je lepo izražena Urbanova melanholija.

Poleg novih in standardnih komadov so na setlisti bili še Lemon, Kauboji modre niti in Kornjača. Posnel sem 4 komade, ki jih še nimam, jebiga, ni vedno takšna priložnost, nazaj grede pa sem imel nasmešek na obrazu, pa ne zaradi policajk na izhodu ali pira v roki.
 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar