1. jul. 2012

Lent - Dan 6 (PC&V, Lollobrigida, katarina Mala)

Na Večerovem odru je bilo dokaj malo ljudi (mogoče zaradi tekme ali pa zato, ker so prejšnji dan tu igrali BFM). Prvi so štartali Pips, Chips & Videoclips, ki mi zvenijo kot malo bolj umirjeni in melodični Psihomodo Pop, odziv publike (z nekaterimi izjemami) pa je pokazal, da so pri nas zelo podcenjeni. Ko so za njimi igrali Lollobrigida, se je publika bolj razživela, na koncu pa je bilo že kar noro, tako da so pokazali, kako se dela kvaliteten sintpop.


Sledil je še skok v KGB, kjer me je očarala katarina Mala, znana predvsem po pesmi Ciao Ciao. Gre za projekt tria Sladcore (basist Marko Gregorič je poleg njihovih pesmi odgovoren še za pesmi zasedbe Pliš) in pevke katarine Male (Katja Verderber), ki me je vizualno spominjala na razigrano (a naravno) Lano Del Rey (Marko že zna izbrati svoje pevke). Preigravali so slovenske evergreene, na koncu pa zaigrali nekaj svojih pesmi. (Z)motil me je hrup debilov, ki se od vseh mariborskih kafičev pridejo pogovarjat ravno v tega, kjer sem jaz, in to pred takšno pevko, ki bi ji zaradi izvedbe in izgleda vsi lahko jedli z roke. Že če bi bila vstopnina 1 EUR, bi se večina debatnega krožka spravila drugam. Ostal sem do bisa, nato pa sva z Mirkom odpeketala domov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar