22. feb. 2013

Oskarji 2013

Včeraj sem pogledal 36. film od 38 nominiranih, preostala dva (The Gatekeepers je nominiran za naj dokumentarec, Chasing Ice pa za naj pesem) še nista v kinu oz. na netu, tako da ju tako ne bom mogel videti v bližnji prihodnosti.
Letos je bila bera res dobra in z izjemo nekaj rednih muk (filmi, nominirani za posebne efekte in kostume) sem v večini primerov zelo užival.
Med tujejezičnimi sta mi najbolj izstopala Amout in Kon-Tiki, med naj filmi mi dva nista sedla: najbolj me je razočaral Lincoln, ki ima največ, 12 nominacij, Lis Miserables tudi izpade na trenutke patetično, ko pojejo med revolucijo in umiranjem. 
Risanke so kul, dokumentarci so zakon (sploh Searching for Sugar Man), za naj pesem je Adele letos brez konkurence, za soundtrack pa bi si Beasts of the Southern Wild zaslužil oskarja, pa ni dobil niti nominacije. Čudno mi je tudi, da je Argo eden glavnih favoritov za naj film, Affleck pa ni nominiran za režijo. Moonrise Kingdom je žal dobil samo eno nominacijo (izviren scenarij), kjer bo tudi spušil proti fantastičnemu Django Unchained.
Od glavnih igralcev igralk si ga po mojem mnenju vsi zaslužijo (mogoče Naomi še najmanj), bi ga pa najbolj privoščil Joaquinu Phoenixu in Jennifer Lawrence ali ta mali Hush Puppy.

Od kratkih filmov sem videl le tri risanke. Najbolj je izstopala Paperman, čeprav so Simpsonsi tudi fantastični.

Tak, zdaj pa izpolnit kategorije in počakat na ponedeljek zjutraj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar