25. feb. 2013

Urban #27

Ker se bliža nov Urbanov koncert, se spodobi, da na hitro opišem njegov zadnji koncert. Na veliko presenečenje lani po dolgih letih ni imel božičnega koncerta v Zagrebu (med leti 2008-2011 sem bil na njegovih šestih decembrskih koncertih), se je pa zato odločil, da 28. 12. 2012 pride v manjši klub Podroom v Čakovcu (ne srečo ne v Paladin).

Tokrat je Hrvat Tomi zatajil (bolezen ali nekaj takega), tako da je poleg naju z ženo šel šofer Kravžli. Karte je zopet na Hrvaškem nabavil bivši cimer, pa še špricer za po poti nam je dal. V klub smo prišli okoli 21.15, ko je bend že igral Kundero. Nič nam ni bilo jasno, ker ponavadi imajo kar konkretne zamude, in tudi tokrat se je izkazalo, da je šle šele za tonsko vajo. Prvič sem ubral taktiko prve vrste, in ko so nas po tonski spustili v glavni prostor, sem se postavil čisto pred oder, z ostalimi naredil bazo, vsake toliko časa pa je nekdo od nas šel za šank po pijačo ali pa na WC. Ker so začeli igrati točno ob enajstih, smo morali izkoristiti nizke cene ne prepolnega, a razprdanega kluba, v katerem se je, na srečo nekaterih kolegov iz Lendave, lahko kadilo. Vmes smo uganjevali, s katerim standardnim hitom iz 90-ih nam do DJ postregel.

Bend je z dvourno zamudo štartal točno ob enajstih s Kundero. Čisti šus v glavo kar na začetku. Nadaljevali so v istem tempu (Ruke, Moja), nato pa je (vsaj zame) sledila dokaj standardna setlista s še dvema novima komadoma in akustičnim uvodom Moje vode, pri katerem sem za trenutek igral (tamburin) z bendom, a sem zaradi strogega redarja, ki je začel hoditi proti meni, kar hitro prenehal. Na srečo je Kravžli lepo obeležil s svojim posnetkom (jaz nastopim pri 4:28), jaz pa sem posnel samo en komad (spredaj je bilo dokaj glasno, tako da sem posnel novo balado, ki je še nisem imel).

Pobi na odru so bili super razpoloženi, nama s Hedo se je ves čas mešalo, govorcev med publiko se ni slišalo, ker smo bili čisto spredaj, publika je na veliko sodelovala (native speakerji), po dobrih dveh urah pa smo v bisu za konec dobili še Žito in se počasi odpravili domov. Čista zmaga.

Spodaj sledi nekaj fotk. Prve tri so moje, ostale so uradne fotke kluba (avtor neznan). Zadnja krasi moje namizje.
 
 
 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar