4. jan. 2015

Urban #34

24. 8. 2014, Špancirfest, Varaždin

Prvič sem Urbana videl na Špancirfestu pred tremi leti, ko je predskupina bila Vatra in je pri bisu uletel na oder za Tremolo. Tokrat smo gledali (poleg naju še Miro in slavljenec Saki) celoten koncert predskupine 2Cellos, ker sem bil prepričan, da bo Urban zaradi skupnega albuma z enim od njiju uletel na oder, pa ni. Žal. Tako da sem stal tam z rajo in gledal, kako sta zmrcvarila nekaj komadov, raja pa je uživala, sploh ob asocialnih izjavah med komadi.

Pred Urbanom se je nekaj folka odpravilo domov, tako da se je kahko dalo bolj naprej priti. Koncert so pogumno začelo z Mojo, komadom, ki ga ni na nobenem albumu, v živo pa traja kakšnih 10 minut. Urban je bil dobro razpoložen, med koncertom na oder poklical roadieja in njegovo punco, med Malo trubo šel med folk in posledično je tudi publika bila v filingu.

Prvič sem slišal Kada se voda povuče, uvodni komad z novega albuma, ki zaradi letošnjih poplav na Hrvaškem ni bil 1. uradni single, drugič pa Sutra ćemo pričati.

V bisu, ki ni bil napisan na setlisto, so igrali 3 komade, vključno z Lauferjevim Svet za nas, ki ga redko igrajo, 

Urban & roadie

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar