4. jan. 2015

Urban #35

13. 12. 2014, Max klub, Velenje

Dan po Morrisseyu. Zadnji od mojih treh Urbanovih koncertov v letu, tokrat v Velenju namesto v Zagrebu. Igrali so še Hladno Pivo, zato je bil sprva napovedan koncert v Rdeči dvorani (no, tretjini RD), nato pa so ga zaradi premalo prodanih kart prestavili v Maxa. Bal sem se, da bo prevelika gneča, a je bilo ravno prav ljudi, mi pa v 1. vrsti (poleg naju še Tomi in njegov svak, naokoli pa velenjska banda z Vojko na čelu). Zvok spredaj ni bil idealen (zato sem posnel samo 1 komad), smo pa imeli dovolj prostora. Koncert se je začel tako, da je Urban ob prihodu prvo prišel do mene in z mano nazdravil, Sandi pa mi je nakazal, da se vidimo po koncertu.

Setlista je bila zanimiva, saj je teden pred koncertom izšel njihov novi album Mamut, s katerega so igrali 4 komade (2 premierno), najbolj je sedel Dva metra. Damir nas je prosil, da novih komadov ne nalagamo na net, tako da jih s Špirotom nisva snemala. Pred koncertom smo slučajno spoznali enega modela, ki je pred nekaj leti bil priča na poroki, na kateri sta ženin in nevesta na koncu pristala na odru z Urbanom, model pa je vse to zrihtal (jaz pa posnel). In zdaj v Velenju mu je Urban med Mojo vodo dal mikrofon v roke, on pa je celo štorijo vsem razložil.
Med koncertom sem dobil še Lukino trzalico (mi je padla z usta na umazana tla in si je rajši vzel novo), med Magnetom pa si slekel majico in jo dal Urbanu, ker sem si spredaj natisnil njegovo majico, zadaj pa besedilo od komada. Urban v tistem šusu ni ravno vedel, za kaj se gre, tako da si je majico samo zatlačil za pas, si obrisal čelo in mi jo po komadu vrnil.
Proti koncu je en mali pijani kreten nekaj težil na oder, Urban pa mu je odvrnil, da mu ne zameri, ker je tudi on bil enkrat mlad in glup. Tipo je še nekaj s fakičem strašil, potem pa se umaknil (zgleda, da je čakal, da se dol spučejo, ker je prišel na Hladno Pivo). Mogoče zaradi tega proti koncu nismo dobili Priđi mi bliže (bi bila premiera), ki je bil napisan na setlisti, so pa zato zaigrali Astronauta.

Po koncertu, ki je trajal kakšno 1h40min, je prišel Sandi z novim CD-jem. Urban je v posvetilu napisal za Blaževo ženo - jebiga:), not pa so se podpisali vsi člani. Potem je Sandi moral pospraviti robo, mi spiti špric, Heda pa je medtem, ko smo mi bili na Hladnem Pivu, v avtu že poslušala novo plato. HP so drugače čisto kul bend, sploh za srednješolsko nostalgijo, mi pa po Urbanu niso pasali (verjetno mi tako nobeden bend ne bi). Nazaj grede smo peljali še Stašo, tako da je pot hitro minila. Moj najljubši njihov koncert v tem letu, drugače pa skupno Urbanov 35. koncert za mojih 35 let. 
Karte za Dom sportova v februarju so že kupljene. Tudi novi komadi bodo do takrat že naštudirani.






Ni komentarjev:

Objavite komentar