6. mar. 2011

2.000.000

Pred par dnevi so moji youtube posnetki presegli 2 milijona ogledov. Ta mesec bo tudi 4 leta, odkar sem naložil prvi video, z leti pa se jih je nabralo čez 600.

Kar se snemanja koncertov tiče, sem ugotovil:
- da je avdio pomembnejši od videa, zato je včasih boljše iti malo bolj nazaj, kot pa snemati v prvi vrsti
- da se dokaj velik fotoaparat da vedno prešvercati mimo redarjev (rugzak pomaga)
- da ti ga redarji ne bojo trajno zaplenili
- da je na povprečnem koncertu veliko amaterskih snemalcev, na koncu pa malo kvalitetnih posnetkov pristane na YT
- da bo velika večina posnela prvi komad (za vsak slučaj, če bo edini)
- da smo snemalci včasih moteči, zato je prav, da ne posnamemo cel koncert in ne stojimo statično zraven folka, ki bi rad užival
- da ti snemanje koncerta zmanjša filing na koncertu, zato je pametno posneti kak XY komad ali pa balado (jaz se skušam omejiti na maksimalno 2 posnetka na koncert, po možnosti 1 star in 1 nov komad, če ga imam slučajno malo preveč pod kapo, se zna ta številka povečati)
- da nima smisla pretiravati s snemanjem, ker neprofesionalni fotkič/kamera ali celo mobitel ne bo nikoli naredil takšnega posnetka kot profi kamera 
- da ti je za dober posnetek lahko hvaležnih veliko ljudi, tudi nastopajočih
- da bo tvoj posnetek včasih kdo uporabil, včasih pa tudi brez dovoljenja ukradel (npr. Mobitel ali 24ur.com)
- da nastopajoči niso vedno veseli posnetkov (Lani sem posnel eno punco, ki je pela na jam sessionu, potem me je pa prosila, naj posnetek umaknem, ker baje ni bila najbolj pri glasu. Čez par mesecev je bila druga na Slovenija ima talent, prejšnji teden pa je zmagala na Emi.)

Spodaj pa še ena šestdesetina internih:


When Tom Cruise Cries - objavljen na uradni myspace strani benda.



Naš Damir na božičnem koncertu.


Josipa - tipičen govor in izvedba dive.



The Flaming Lips - surealen intro, katerega posledice še zdaj čistijo.


Ena od mojih U2 kompilacij, spomin na nepozabne užitke.


Tekma - moj najbolj komentiran in zaenkrat najbolj gledan video.


Moj prvi avtorski Urbanov posnetek - unplugged v Celju.


Viva La Vida - naslov pove vse, sploh od 4:05 dalje, še posebej za Slovenceljne.


Lep dan za Smrt - res je bil. Cele Križanke so ves koncert pele zraven, in to slovenske pesmi.


Dekel moje ali kako se je rodil Beno Pirnat Moment. Več pa tu.

1 komentar:

  1. za vsak slučaj, če bo edini - zmaga hahaha

    sicer pa hvala :), si dejansko eden redkih, ki snema, pa ni moteč, pa so koristi od tebe ... mene drugače ful moti večina, ko snema :)

    OdgovoriIzbriši