20. mar. 2011

Top 20 koncertnih trenutkov v 2010: 15-11

15. Niet - 10. 4. (Kompleks, Ravne)

Niet sem začel poslušati v osnovni šoli, v srednji šoli pa smo z bendom igrali Depresijo. Prvič sem jih videl leta 2008 v Križankah, leto kasneje na Lentu, lani pa so na Koroškem predpremierno predstavljali novo plato.
Stari komadi so v klubski intimi super zveneli, najbolj me je pa navdušil odziv koroških najstnikov na nove še neznane komade. Na Dekle izza zamreženega okna so skakali in plesali, kot da je stara klasika Nietov. Podoben odziv sem doživel na Ravnah že na Dan D. Maloštevilni koncerti in alkohol naredijo svoje. Pa saj mi smo bili isti v njihovih letih.



14. Metallica - 16. 5. (Hipodrom, Zagreb)

Dober aktualen album, dež, blato in še več blata je dalo svoj pečat koncertu Metallice v Zagrebu. Pa dobra ekipa smo bili. Vrhunec pa šus uvodni komadi in ostale klasike ter ozvočenje (kapljice na posnetku pri 0.35).


 Mr. Blue, Mr. Grey, Mr. Yellow, Mr. Green


13. Skunk Anansie - 27. 5. (Gospodarsko razstavišče, Ljubljana)

Super predskupini (Urban & 4 in Dan D), grozen plac, obupen zvok, dragi kuponi za pijačo, ki jim jih je na koncu še zmanjkalo, velika zamuda (sredi tedna). Zanimivo je bilo videti, kolkio punc se je držalo za roke. Vrhunec, ko je Skin med Weak šla med folk in stala na nas. Z eno roko sem jo držal, z drugo snemal.



12. U2 - 30. 8. (Ernst Happel Stadion, Dunaj)

Vsaka U2 odprava je posebno doživetje. Tudi tokrat je bila akcija. Karto sem dobil 10 dni prej (hvala, Matej), vremenska napoved je bila slaba (ko smo krenili na pot, je pri nas deževalo). Pred koncertom si nisem mislil, da bom kdaj pil pivo v pivovarni v centru Dunaja.

Spoznal sem nekaj novih U2 fanov, tam pa je bila še naša sekta. Zanimiva predskupina, spet v Inner Circlu, bend se je spet sprehajal nad nami, vreme je zdržalo, dobil setlisto (četrtič zapored).



11. The National - 17. 8. (Kasematten, Gradec)

The National sem odkril šele nekaj mesecev pred koncertom in se zaljubil v zadnji album High Violet. Na koncertu polovico pesmi nisem poznal, a imel vseeno kurjo kožo ves koncert. Po koncertu sem že vedel, da bom definitivno šel še na njihov koncert v Zagreb. Govoril sem, da je sreča, da Arcade Fire niso bili na koncertu, ker bi nehali igrati. Znova so presenetili domačini s svojo poštenostjo - pri enem šanku si naročil in dobil pijačo, pri drugem pa si jo moral potem plačati, nihče pa ni preverjal, če si zase in svojih 5 kolegov kupil vsega skupaj le 1 pivo. Pa fotkič sem moral zunaj pustiti, ko sem pa drugič šel v dvorano, pa sem ga pač vnovič dal v rugzak, ki mi ga več niso pregledali. Vrhunec pa Mr. November in Mattov standarden sprehod med publiko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar