8. jul. 2011

Lent 14. dan - Katalena, Jimmy

Po treh dneh Ferrare (poročilo sledi) sva se s Hedo v svinjski vročini vrnila na Lent, tokrat na Glavni oder na Jimmyja Cliffa. Ko sva prispela do blagajne, nama je prodajalka povedala, da je koncert razprodan. Mi2 pa: "OK." Glede na koncerte za nama se nisva preveč obremenjevala, pa še Glavni oder (in tamkajšnja publika) ni najbolj posrečena varjanta. Prodajalka je potarnala, ko bi le vsi bili tako razumevajoči. Lepo je, da nek Jimmy Cliff, ki ga večina tipičnih Mariborčanov ne pozna, razproda Glavni oder s kapaciteto 2k. Zanimivo, kaj naredi dobra reklama.
Ker nisva dobila kart (ki so stale 3 EUR), sva šla na blef do Večerovega odra (po zgornji glavni cesti, da sva se ognila gneči). Tam so igrali Katalena, kjer sva bila kake pol ure. Meni so bili kul, a Heda pevke organsko ne prenese. Posnel sem Svetlanino pesem.
 
Zatem sva šla nazaj na Glavni oder prečekirat situacijo. Folk pel in ploskal (ker jim je pač Jimmy rekel, da morajo), ostali so stali pred zaveso na ograji in sedeli na travi ob kafičih za odrom. Jaz sem naredil par fotk izza ograje (oddaljenost kakih 50 m), snemal pa nisem, ker potem bi izpadel že res patetično.
Slišala sva meni zelo ljubega Many Rivers to Cross in še par sumljivih hitov, potem sva se opravila domov, ker ni pravi filing stati pred ograjo, mi je pa malo bilo žal, da nisem slišal komada, ki sem ga že pred leti z učenci obravnaval pri pouku. Pa zdaj se mi dogajajo ravno take scene, da si ga bom še enkrat privoščil. Sicer pa ... I'd rather be a free man in my grave than living like a puppet or a slave.

Ni komentarjev:

Objavite komentar