3. jul. 2011

Lent 9. dan - Bilbi

Zvečer je v parku imela koncert Bilbi. Ljudi je bilo veliko, eni so se menili, drugi poslušali, je pa po kakih treh komadih začelo liti, tako da so se spucali pod streho ali pa domov. Mi2 sva med točo bila pod drevesi, potem pa sva z dežniki šla v prvo vrsto, kjer se je dobro videlo in slišalo. Dež je dal koncert nek čar, ki ga drugače med to publiko ne bi bilo. Komadi zvenijo dobro s celim bendom in spremljevalnima vokalistkama. Pa par ironičnih zadev je bilo: v največjem nalivu je Bilbi pela "danes je lep dan", vmes med "jokala bom jutri" se je ena mala totalno tulila pred odrom, med "samo iskrice ni blo" pa se je bliskalo ko pas.
 
 Posnel sem Hvala za vijolice, samo sem bil zadaj, pa še slabo se je slišalo na posnetku, ker sem moral roko držati nad fotkičem (ravno takrat je začelo deževati). Zato sem ga (slučajno) posnel še enkrat v bisu od blizu.
Po koncertu sva pobasala Vojko, se šla domov spreblečt, potem pa v Velenje na Res Nullius. Samo to je že zgodba zase.


Ni komentarjev:

Objavite komentar