2. jul. 2011

Lent 7. dan - Počitnice, Asian Dub Foundation

Po prekratki noči sem šel v službo na zaključno konferenco (trajala 3h15min - na žalost standardno za nas), vmes pa dobil SMS, da je Heda dobila pogodbo za nedoločen čas. Po konferenci smo imeli tradicionalno zaključno kosilo (makaronflajš z zeleno solato), se poslovili do 24. avgusta, potem pa sem šel domov, ker je na počitnice prišla (Hedina) nečakinja Noemi. 
Sledil je jam session, obisk akvarija in terarija, sprehod na vrh Piramide, delavnice na Art Kampu v parku, slučajen obisk mojih staršev, zvečer na Lentu pa sladoled, Langa Mišo, "Luna Park" (avtomobilčki, trampolin), sladkorna pena in koncert Asian Dub Foundation. Po dveh komadih sta ste punci odpravili spat, jaz pa bolj naprej na koncert.
Večerov oder je bil s5 zagrajen, folka pa je bilo malo več kot prejšnji dan na MM. Benda nisem poznal, so pa navdušili. Sound je bil super, folk je razpoloženo skakal in plesal, bend je pa na odru užival. Njihova zvrst mi ne paše najbolj, tako da si CD-ja ravno ne bi kupil, mi je pa v živo zadeva zelo sedla. Pa pokazali so, da so razni bendi kot Dubioza Kolektiv pravi šalabajzerji v primerjavi z njimi. Na setlisti sta bila mišljena 2 bisa, samo so zadnja 2 komada izpustili. Vreme je bilo ves dan super murkasto, pred in med koncertom je celo hotelo nekaj deževati, pa se nismo dali. Nasploh je letošnji Lent še vedno brez pravega dežja in tudi brez pretirane vročine.
Po koncertu so spet bile jake debate na Večerovem odru, pred JazzLentom in na koncu v Čajni (v Pristaniški ulici), kjer sem za pločevinko uniona in pol litra špricerja dal 3 EUR. Sledil je masaker.



Ni komentarjev:

Objavite komentar